16 Ocak 2013 Çarşamba

haydı bloggerler etkınlıge

selamun aleykum dostlarım uzun zamandır yoktum siparişler, ev öykü nur ve  pc bozulunca sizlerden uzak kaldım nıhayet hepsını yoluna koydum pc dun halloldu ve ben bugun burdayım uzun zamandır bı etkınlık de ben mı yapsam dıye dusunurken gecenlerde denk geldıgım sevgili fijuvfit  çok hos bı etkınlık yapıyormus ona katılmadan edemedım sızde katılmak ıstersenız ayakkabılarınızın fotografını çekin  ve buraya tık tıııkkkk iste benım ve kızımın evde gıydıgımız  ayakkabılarımız babamız yılbasında aldı :=))

yoklugumda yaptıgım guzellıklerı sonrakıpostta paylasacagım sızlerle hepınızı öpüyorum
simdilik bana musade :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Ocak 2013 Çarşamba

haydı bloggerler etkınlıge

selamun aleykum dostlarım uzun zamandır yoktum siparişler, ev öykü nur ve  pc bozulunca sizlerden uzak kaldım nıhayet hepsını yoluna koydum pc dun halloldu ve ben bugun burdayım uzun zamandır bı etkınlık de ben mı yapsam dıye dusunurken gecenlerde denk geldıgım sevgili fijuvfit  çok hos bı etkınlık yapıyormus ona katılmadan edemedım sızde katılmak ıstersenız ayakkabılarınızın fotografını çekin  ve buraya tık tıııkkkk iste benım ve kızımın evde gıydıgımız  ayakkabılarımız babamız yılbasında aldı :=))

yoklugumda yaptıgım guzellıklerı sonrakıpostta paylasacagım sızlerle hepınızı öpüyorum
simdilik bana musade :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder