12 Mayıs 2012 Cumartesi

loğusa tacım

merhabalaarrr..doğuma çok az kaldı.. bende de bi heyecan varki sormayıın.. miniğime kavuşacağım günü hasretle çekiyorum..
 bu arada loğusa tacımı yaptım.
kadife top düğmelerle çiçekleri
birlikte kullanmak için  bayagı
çaba gösterdim ama sonunda oldu:)
tütülerde kullandığım tüllerden ve
çeşitli kurdelelerden bi bütün yaptım ve sonuçç...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

12 Mayıs 2012 Cumartesi

loğusa tacım

merhabalaarrr..doğuma çok az kaldı.. bende de bi heyecan varki sormayıın.. miniğime kavuşacağım günü hasretle çekiyorum..
 bu arada loğusa tacımı yaptım.
kadife top düğmelerle çiçekleri
birlikte kullanmak için  bayagı
çaba gösterdim ama sonunda oldu:)
tütülerde kullandığım tüllerden ve
çeşitli kurdelelerden bi bütün yaptım ve sonuçç...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder